Esbjerg Havn søger Havneassistent
(Vikariat)
Stillingen er tidsbegrænset til 12 mdr. med mulighed for forlængelse.
Havneassistenten indgår i døgnvagten i Maritim afdeling, der betjener havnens kunder, og varetager ordensmæssige, administrative og maritime opgaver.
Maritim afdeling består af 7 medarbejdere, som bl.a. dækker døgnvagten. Ansøgere skal være indstillet på at deltage i nat- og weekendarbejde.
Du skal varetage følgende opgaver:
- Medvirke til en hensigtsmæssig og smidig afvikling af trafikken på havnen
- Administrative opgaver
- Løbende kontakt med havnens kunder
- Aktiv deltagelse i udviklingen af afdelingen
- Sørge for overholdelse af diverse bestemmelser for Esbjerg Havn
Kvalifikationer:
Der søges en selvstændig og serviceminded person, der med overblik og situationsfornemmelse kan løse de daglige opgaver i samarbejde med havnens kunder.
Herudover lægges vægt på gode evner til at kommunikere, og der forventes en bred viden
og interesse for søfart - dvs.:
- Navigatøruddannnelse (Minimum uddannelse som sætteskipper)
- Radiocertifikat (VHF)
- Kørekort til personbil (B)
- Kendskab til og interesse for IT
- Gode sprogkundskaber i engelsk
- Godt humør
Du tilbydes:
- Løn i henhold til overenskomst
- Mulighed for at præge jobbet
- Dejlige renoverede lokaler i en gammel og smuk bygning
Ansøgning sendes mærket ”Havneassistent” senest fredag den 24. januar 2025 kl. 12.00 til job@portesbjerg.dk
Der vil løbende blive indkaldt til samtaler. Forventet opstart vil være snarest muligt efter aftale.
Yderligere information om jobbet: Michael Fries tlf. 51 50 71 94 (direkte).
Project Execution Lead/ Support Specialist
About the Role:
We are seeking a dedicated Project Support Specialist to join our team. This role is crucial for ensuring the smooth execution and progress of our projects. You will be responsible for providing operational support, handling administrative tasks, and actively participating in project
activities.
The projects are primarily associated with development programs under the EU, INTERREG and the EUDP, and the framework for the function will be provided through these channels.
Responsibilities
- Contribute to project progress through effective operational support.
- Perform administrative follow-up, including reporting and time tracking.
- Maintain clear and consistent communication with project stakeholders.
- Hold administrative responsibility for project execution.
- Directly participate in project tasks and activities.
Qualifications
- Strong organizational and administrative skills.
- Excellent communication and interpersonal abilities.
- Ability to manage multiple tasks and priorities effectively.
- Understanding of the political landscape and focus on local, national and EU level.
- Relevant educational background.
About the position
Workplace: Esbjerg
Hours: Full time
Job type: Employed
Depending on the candidate’s experience and qualifications, this can be combined with tasks within project execution, participating in workshops for competency developments and various workshops with companies within Port Esbjerg and additional project-related tasks compiling the position to a full-time position.
How to Apply
Any questions can be directed to CCO Jesper Bank, mobile: +4551961840. The application should also be sent: job@portesbjerg.dk,
Apply by February 1, 2025.